Hay Leon,

Morgen hebben wij een afspraak staan voor mijn wenkbrauwen om 19.30 uur. Overigens ben ik daarnet terug gekomen van een weekend Milaan. Daar is mijn telefoon gestolen. Vandaar een bericht middels deze weg en niet via de app. Ik heb geen telefoon (dus Google maps) tot mijn beschikking, mijn rijbewijs is ook gestolen waardoor ik nu officieel niet mag rijden. 2 uren rijden (retour) vind ik dan wel tricky. Ook mijn pinpas heb ik niet op het moment omdat die gestolen is. Mag ik je een bericht sturen om een nieuwe afspraak te maken zodra ik weer een telefoon (dus Google maps) en een rijbewijs/ pinpas heb? Excuus voor het ongemak! Groeten, Eline Ritchi